خودشناسی و اعتماد به نفس
مدیریت. موفقیت. داستان کوتاه. شعر و...
به نام دوست که هر چه داریم از اوست

 

 
خود شناسی یعنی فکر کردن در مورد توانایی های خود
هر کس از شروع انجام یک کار تا به پایان رساندن آن، یعنی از زمانی که هیچ مهارتی در آن کار ندارد تا زمانی که مهارت کافی کسب کند، باید به خود اعتماد داشته باشد، این معنای واقعی اعتماد به نفس است.
اعتماد به نفس واقعی هیچ ارتباطی به زندگی بیرونی شما ندارد. بلکه اعتماد به نفس واقعی و راستین، ایمان قلبی و درونی شما به این باور است که هر کاری بخواهید می توانید انجام دهید، حتی اگر با آن کار تا به حال آشنا نبوده اید.
البته راه موفقیت در هر چیز این است که بهای آن نیز  بپردازید، زیرا همه افراد موفق بدون شک در ابتدا دوره سختی را گذرانده و اشتباهاتی را مرتکب میشوند، فقط باید به خودتان آن قدر اعتماد داشته باشید که ادامه دهید.
"چنانچه بخواهید صبر کنید تا اعتماد به نفس کافی برای تعقیب رویاهایتان به دست آورید ممکن است مجبور شوید تا ابد صبر کنید"  
دو ترس مهم كه به عنوان بزرگترين موانع بر سر راه موفقيت قرار مي‌گيرند عبارت است از: ترس از شكست يا زيان، و ترس از نكوهش يا ترد شدن. اينها دشمنان اصلي موفقيت هستند كه بايد بر آنها غلبه كرد.
فروشندگان پر درآمد و موفق، دید بسیار خوبی نسبت به خودشان دارند. در حقیقت طرز تلقی خود، بهترین تعریف “چقدر به خورتان علاقه دارید” می باشد و هر چه بیشتر به خودتان علاقمند باشید، عملکرد شما بهتر خواهد بود.
"اعتماد به نفس همان تصمیم، شروع، پرداخت بها، اعتماد به خود و ادامه دادن تا پایان است "
دوستان همراه نظرات شما هم مایه دلگرمی و هم روشن کننده راه ما برای آینده می باشد. ما را با نظرات و پیشنهادات خود راهنمایی و کمک نمایید.    باتشکر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:خودشناسی,اعتماد به نفس,موفقیت در کار,
ارسال توسط کاظم احمدی
آخرین مطالب